Studier iFokus

Studier

Etikett03-gymnasiet
Läst 1117 ggr
moonii
2012-12-20 18:32
0

Sökes: pluggkompisar!

Hej! Jag är en 18 årig tjej som går sista året på en naturbruksskola, och letar efter pluggkompisar. Tanken med detta är att hela tiden kunna pusha varandra och öka motivationen till att kämpa för bra betyg.

Intresserad? Skriv om dig själv, vad du studerar och vad du kämpar för. :)

Själv heter jag Simone, och har svårt att lämna in uppgifter om jag inte är nöjda med dom. Jag vill alltid försöka få mvg på uppgifter, men eftersom det är så mycket att plugga på och jag hela tiden skjuter fram saker då jag inte är nöjd, så har jag hamnat efter en del och då sänks mina betyg i stället, då jag nu är tvungen att lämna in uppgifter halvgjorda.

Aussie
2013-01-03 14:52
0

Har du inga roliga klasskompisar som är på denna idén? :)

Väldigt bra idé för övrigt!

monstermash
2013-01-07 15:47
0

Jag skulle gärna bli din pluggkompis, går också på naturbruksgymnasium. Vad går du för inriktning? :)

Jag går djursjukvård, och har svårt att överhuvudtaget kunna sätta mig ned och plugga, vilket leder till att jag skjuter upp allting så långt jag kan, vilket bidrar till att allt jag lämnar in i stort sätt bara är slarvigt eftersom jag inte tagit mig ordentligt med tid att göra det på. :/ Nu har jag inte pluggat på flera månader och ska ta igen det pararellt med tvåan, kommer bli skittufft så skulle behöva någon som peppar :)