Studier iFokus

Studier

Etikett06-tentor-prov
Läst 2000 ggr
Blanksteg
2012-10-25 09:29
0

Högskoleprovet

Hej!

Jag skall skriva högskoleprovet nu på lördag, och undrar hur det fungerar med värdesaker, ifall man får ha sin väska under bordet/stolen? Det finns nämligen inga skåp som man kan låsa in sina värdesaker i i den provlokal som jag skall skriva provet i.

Jag kommer inte ihåg hur det funkade förra gången jag skrev.

Fridaaaa
2012-10-26 16:30
0

Man får ha väska med sig in ja, men det ska stå på golvet. Det var vi tvugna att ha. Samt lägga mobil osv med i väskan.
Så hade vi det i alla fall. eller lägga fram det hos dom som övervakar :) Kunde vi också göra.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Blanksteg
2012-10-26 16:36
0

ok, tack! :) Jag vill liksom inte att mina saker ska ligga någonstans obevakat. Då skulle jag nog inte kunna koncentrera mig på provet :P

Vet du om det är en allmän regel, eller om det på andra ställen kan vara tvunget att ha sin väska utanför salen?

Jag är så nojig av mig, haha. Så är också osäker på att lämna sakerna hos dem som övervakar, då de inte väl kan hålla reda på vem sakerna tillhör. Vem som helst kan ju då påstå att en viss väska är hennes/hans.

Fridaaaa
2012-10-26 16:57
0

#2 Inte en aning faktiskt, Vi fick välja: Hänga det utanför salen, lägga på det golvet eller uppe hos övervakarna :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.