Projektarbete i biologi1
Hejsan!
Jag har börjat studer igen efter flera års sjuksrkivning och har inte studerat sen lågstatiet…ordentligt då alltså.
Jag har fått bra betyg på mina inlämmnigar och jag har lärt mig mycket!
Men nu är det dags för att göra projektarbete och jag är inte ritkgit säker på hur det går till. Ska skriva om avfall och ska ringa vivab som har hand om vårt avfall i min kommun och knacka dörr för att se hur många som källsorterar i området. MEN! Jag vet inte ritkgit hur man lägger upp ett projektarbete och jag finner inga svar i lektionsbeskrivningen och det framgår inte någonstans Hur man går tillväga bara vilket teckensnitt det ska vara på rubrik och de olika delarana i texten och vad som ska finnas i texten.
Tänker jag rätt när jag tror att man skriver som i en loggbok. dagens datum som följer med vilket arbete man gjort och var man hittat infromationen när man arbetar med ett projektarbetre?
Någon som kan hjälpa mig lägga upp ett projektasrbete? Jag ligger på betyg B som mål med min kurs och hoppas att mitt projektarbete ska duga till ett B eller A. Men blir självklkart glad bara jag får godkänt då det var så längesedan jag studerade.
Tack på förhand// Andrea