Projektarbete!
Hej! jag som det flästa andra som går årskurs tre kommer att läsa 100p projektarbet. Tro att det är fler än jag som tycker att det är svårt att hitta det perfekat ämnet att jobba med. Jag skulle bli otroligt glad om jag kunde få lite branstoming på tänkbara projekt.
Jag läser natur-natur så jag kan göra nästa vad som hälst, för hur man vrinder och vänder på det passer det nästa alltid in i programtet. Det lilla kruset är att jag har svår dyslexi, så hälst inget provekt som bara går ut på att läsa och skirva, om det inte handlar om mitt favort inträsse HUNDAR, för om det är ett ämne som jag gillar kan jag kämpa mig igenom. Inte häller mycket fakta på engeslka.
Kom med massaor av förslag!
//Anna Letfors
www.letfors.webb.se
Om du tycker det är jobbigt med mycket läsning osv kan du ju göra något kreaktivt, typ om du tycker om att fotografera kan du ta bilder på ex hundar och ha en utställning för att samla in pengar till ex vanvårdade hundar.. kanske anordna en agillititävling osv. :) dåliog på att ge förslag, men mitt bästa tips är att arbeta med något du gillar. :)

Gör en barnbok om hundar ;D
//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus