panik i huvet..
Jag vet inte vad som har hänt. De senaste veckorna har jag totalt tappat tron på mig själv. Sitter med tre hemtentor som ska skickas in senast nästa vecka.
Jag har arbetena precis framför näsan men är så himla självkritisk att jag inte vill släppa dem. Samt att jag inte kan få ihop sammanfattningarna. De är liksom i princip klara och skulle lika gärna kunna skickas in ikväll.
Häromdagen satt jag på en skrivning och bara totalt tappade bort mig, skrev fel, blandade ihop begrepp och började känna en sån plötslig uns av ångest när alla andra raspade suddade och vässade runt mig. Vad händer med mig?
Ska man bara blunda, svälja och försöka "få ihop det" nu på slutet? Det känns som att så fort jag kommer till slutet av något eller när jag verkligen måste visa vad jag går för så bara stannar maskineriet av.
Hmm vet inte om jag bara ville skriva av mig, eller om jag ville ha något gott råd? Någon som känner igen sig? Vad gör ni för att bryta det?

Skicka in dem! De är säkert bra. Du är nog utarbetad och stressad, så det blir kortslutning. Du behöver lite lugn och ro. Försök ta påsklov.
Jag har faktiskt skrivit klart nu, är sådär nöjd. Kom igång direkt efter jag trallat ner ett par rader här, behövdes skriva av sig antar jag? Ska bli skönt att bara skicka iväg dem.
Helt glömt bort att det är lov strax, guuuuud så skönt!
Jag tänkte skriva som #1, det låter som stress. Se upp i så fall.
Vänliga hälsningar
Niklas
Be någon annan läsa igenom det du skrivit så att du får lite utomstående ögon som kan ge dig råd eller beröm.
Tom
Hur har det gått??
Skulle säga som de andra, skicka in dem! Du påminner om mig när jag gick i gymnasiet och det var stress som gjorde det. Nu är det över ett år sen jag slutade plugga och jag mår mycket mycket bättre..