Studier iFokus

Studier

Etikett10-litteratur
Läst 2621 ggr
rebz
0

Kurslitteratur säljes!

Har nu avslutat flera kurser och säljer nu min studielitteratur, alla är i bra skick utan markeringar eller anteckningar. Frakten ingår i priset! Så fort jag fått in pengarna på mitt konto så skickar jag boken/böckerna.

Psykologi B = Texter i psykologi Antologi, för kurs A och B av Marin Levander och Sture Olsson. Nypris 335kr - Säljes för 240kr
Filosofi A = Filosofi frågor och argument av Ulf Persson. Nypris 361kr - Säljes för 260kr

Religionskunskap B = Religionskunskap för gymnasiet Kurs B av Lars-Göran Alm. Nypris 272 - Säljes för 200kr

Geografi = Geografi A + B av Peter Östman, Olof Barrefors m fl. _Nypris 492 kr - Säljes för 390kr.
_
Rättskunskap = Rättskunskap Juridik i vardagen av Ralf Marek Nypris 373kr - Säljes för 280kr

Kommer även avsluta Samhällskunskap B och Historia B. De böckerna finns att köpa av mig inom någon vecka.

Samhällskunskap B = Reflex B och C kurs av Hans Almgren Nypris 590kr - Säljes för 460kr

Historia B = Alla tiders historia Kurs B av Hans Almgren Nypris 652kr - Säljes för 530kr

Maila mig på: beccaa_buus@hotmail.com vid intresse

Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se