Djurskötarutbildnignar?
JAg underar på att utbilda mig innom något med djur. Framförallt djurskötare i allmän benämmning så att jag senre kan specifisera mig.
Har ni stött på några utbildningar? Gänra i södermanlnadstrakterna så att ajg slipper bo på skolan men huvudsaken är ju att utbildnignen är bra. JAg har gått gymnasiet bidl och form.
har inte ökna någon bra utbildning? eller är det bara gymnasie niv dom har?
har kolmården någon kurs kanske? :S
Gå in på SLU:s hemsida www.SLU.se
Vet att dom har en djurutbildning i skara i alla fall.
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Hmmm kan inte komma på något mer :S Det kanske finns något i uppsala som också tillhör slu hmm.
Mvh Amanda
JA det är svårt att hitta när man inte är så jätetducktig på att söka.. Funderar på om man inte kan hitta någon skola som har kurser och slänga hipp sitt eget program.. mEN det är nog svårt när det är så få utbildnignar på emmnet.
TRor det är svårt som sagt "/ För dom jag hittar är på slu.se och det är i uppsala eller skara.
Mvh Amanda
Det finns bra pendeltåg till uppsala har jag för mig:S kankse inte så kul men det funkar nog:P
Mvh Amanda
Jag tror att SLU är de enda som erbjuder den typen av utbildning i Sverige. Det är bara SLU som erbjuder veterinärutbildning i Sverige också, så det kanske inte är så konstigt.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.