Studier iFokus

Studier

Etikett07-muntliga-skriftliga-redovisningar
Läst 1810 ggr
Sehvrin
2009-12-27 20:45
0

Dumma missar under presentationer

Har ni gjort några dumma eller konstiga missar när ni haft en muntlig presentation?

Min pinsammaste var nog den då jag inte lyckades få till nåt slut och allt bara kraschade (hade gått jättebra fram tills dess) Till mitt försvar kan jag säga att jag hade varit jätteförkyld i ungefär en halv vecka precis innan.

Det konstigaste missen som jag gjort under en presentation var när jag fick hjärnsläpp och glömde hur man uttalade 23 och det blev så lång paus att jag kände att jag behövde föklara varför det blev en paus: "Ursäkta, men jag har glömt hur man uttalar den här siffran." Lite pinsamt, men mest bara roligt Tungan ute

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

elyse
2009-12-29 21:58
0

Ja, i gymnasiet skulle vi ha en redovisning om nordiska språk och jag och en kompis hade grönländska. Vi tyckte att det var fruktansvärt tråkigt och jag kom av mig med en gång. Jag sa "Ursäkta, vad sa jag nu?" och inte ens läraren kunde svara - tråkigt var det alltså!

svartgronabrigaden
2009-12-31 15:32
0

Ja, brukar göra dåligt på presentationer, gillar inte upplägget - så himlans segt. Senast var i en kurs jag går nu, skulle redovisa min del, fick hjärnsläpp och speede upp allt 500%. Usch.