Studier iFokus

Studier

Etikett01-allmänt-om-studier
Läst 1492 ggr
ladysurprise
0

hur ska jag göra?

siter i plugget o hema o vet att jag måste plugga men gör de inte.. Hur ska jag göra för att orka med skolan 1 år till o bli mer uppmuntrad tll att blugga?

Niklas
0

Vilken klass går du i?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

ladysurprise
0

går i 2 an på trätekniska..

vanessa
0

Är det överlag du är trött, eller gäller det vissa ämnen? Du kan börja med att njuta av sommaren för fullo. Men inte bara njuta, utan även fundera på vad du vill göra när du gått ur skolan. Trätekniskt låter intressant och målinriktat. Du kanske redan nu ska planera vad du vill framöver, sätta upp ett mål. Det är mycket enklare då. Själv uppmärksammades jag för att jag var duktig på att skriva. Satte det som mål, vidareutbildade mig sedan och fick bra yrke och jobb. Det är ett sätt. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

ladysurprise
0

#3 alla teoretiska ämnen.. När vi är i varkstan så jobbar jag på bra.. jag går trätekniska för att jag inte kom in på någon annan utbildning  på grund av dåliga betyg..

vanessa
0

Ska fundera lite på det. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

bullmagen
0

Finns det något särskilt du är intresserad av? Själv gillar jag internet, så när jag ska plugga "tråkiga" ämnen sitter jag och söker på dessa t.ex. franska revolutionen eller vad det nu kan vara och surfar runt. Då känns det inte som plugg och hittar man sidor som säger emot varandra kan man kolla upp i sin lärobok. Webb-tv kan också vara till hjälp, utbildningsradion kan ha bra program. Eleer spela tp, jeopardy

lycka till!

ladysurprise
0

Min råttor,kaninen o hästar o givetvis internet.. fast vi har inte många såna uppgifter så fvi får söka på internet:(