Studier iFokus

Studier

Etikett04-eftergymnasiala-utbildningar
Läst 1862 ggr
taylor__lambert
0

Folkhögskola & Yrkeshögskola?

Jag ska gå på SMF nu om bara någon vecka, efter det ska jag till folkhögskola och läsa upp min kompetens sedan är tanken att jag ska till en yrkeshögskola.

Det jag funderar över är om någon här gått på någon folkhögskola i Stockholm som kan berätta lite om den skolan just, bra och dåligt.

Sen undrar jag också om Yrkeshögskola, vad finns det för olika typer av Yrkeshögskolor? Jag vill ju jobba med djur (helst hund), så finns det någon som inriktar sig på det?

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

leemland
0

Här kan du hitta alla utbildningar som finns på Yrkeshögskolan . Och där kan du också läsa lite mer om vad Yrkeshögskolan är och så 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

taylor__lambert
0

#1 tack men har redan vart inne där och inte hittat det jag sökt efter, däremot har jag hittat det på annat sätt, så det kommer bli yrkesvux istället.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

leemland
0

#2 Okej va bra då 👍

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/