Annons:
Etikett04-eftergymnasiala-utbildningar
Läst 2654 ggr
[pusselbit]
2017-10-23 17:11

Hjälp med eng 6.

Jag har börjat läsa engelska 6  på heldistans(är inte så bra på ämnet) jag skulle behöva någon som kan kolla igenom mina uppgifter för eventuella 'fel' innan jag lämnar in dom till läraren och kan hjälpa mig längst vägen med ev. ordbildningar.. jag förstår att jag inte kan kräva att någon ska hjälpa mig med det här men det är nog inte så svårt för den som kan språket. 

Någon som vet var jag kan vända mig? sida?

Annons:
sp0ngeb0b
2017-10-24 06:00
#1

Det enklaste är nog att bara vända sig till en vän eller familjemedlem. Engelska är ju ett språk som alla har läst, så någon i din närhet kanske kan det bra? 🙂

Galenidjur
2017-10-24 19:22
#2

jag kan hjälpa till om du vill :)

✨Medarbetare på jattekanin.ifokus
Lift up the self by the self,and don't let the self droop down
Because the self is the self's only friend , and the self is the self's only foe

Emmyjane
2017-12-09 19:32
#3

Jag ska börja läsa om en vecka eller två. Vi kan hjälpa varandra?

[pusselbit]
2017-12-13 19:51
#4

#1 Hade jag haft någon lämplig att fråga i min närhet så hade jag givetvis gjort det :)

#2 Tack vad snällt av dig ❤️Nu har jag bara en uppgift kvar(bokredovisning) och det har gått förvånansvärt bra genom kursen tack och lov🌺

#3 Nu är jag nästan klar, du hittar nog nån som kan hjälpa dig bättre än vad jag kan med själva språket. Men du kan alltid skicka ett meddelande om du undrar mer praktiska grejer till uppgifterna så kan jag hjälpa dig på den vägen :)

Emmyjane
2017-12-28 20:25
#5

Hur funkar bokanalysen. Hur gjorde du den?

Emmyjane
2017-12-28 20:28
#6

Studerade du på Hermods och vilken bok använde du?

Annons:
Upp till toppen
Annons: