Annons:
Etikett20-om-sajten
Läst 985 ggr
Linneahorse12
6/5/15, 12:21 PM

Vill berömma min lärar! hjälp

Har under dess två terminer i 7an haft en underbar SOlärare. Det har varit något alldeles speciellt med henne. Bara hennes närvaro får mig glad. Hon har , utan att veta om det, betytt så mycket för mig. Vet inte rikigt hur men hon har förgyllt mina dagar i skolan. Har haft en självskadebetende länge nu. Skolan har varit tyngde och har haft 0 engagemang meb på hennes lektion det räcker med att veta att jag har en lektion med henne. Så är jag angagerad och glad. Längtar nästan till hennes lektioner. Hon betyder väldigt mycket. Rejen är att hon inte ör i samma arbetslag som min klass till hösten och vi kommer inte att ha henne alls. Vill visa min uppskattning för henne. Tänkte skriva ett personligt brev men vill gärna ge något. Några tips ? Något som speglar en glad och engagerad person som sprider glädje utan att ens veta om det. En som betyder otroligt mycket för mig. Och så är hon så sjukt jävla vacker. Ni får gärna komma med alla möjliga förslag^

Annons:
Valkyrija
6/5/15, 12:32 PM
#1

Åh har själv haft några sådana lärare. De gör så otroligt mycket! 😍
Ge brevet tillsammans med en liten blomma kanske? Finns det något du vet som hon tycker om? Jag själv är ett stort fan av stenar och kristaller. En rosenkvarts kanske hade passat bra? Inte så dyra heller. Eller en vacker ametist? 😃

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Upp till toppen
Annons: