Annons:
Etikett19-studieflykt-off-topic
Läst 3496 ggr
Lia
4/23/15, 7:20 PM

Svensk-trött!

Jag är så sjukt trött på att läsa svenska nu alltså! Hela detta läsår är endast svenska för min del, och jag har inte ens kommit halvvägs. Det är så tråkigt! Ja, inte själva ämnet kanske, men att behöva läsa så hemskt mycket! Jag hatar att läsa! Över allt annat. Och sen förstår jag inte vad jag ska med litteraturhistoria till som sjuksköterska… Eller religion för den delen! Så, nu har jag fått ur mig en del, nu kan jag återgå till läsandet…

Annons:
VildaVittra
4/23/15, 7:28 PM
#1

Som sjuksköterska är religion jätteviktigt. Hur ska du annars kunna behandla patienter vars religioner har regler om vilket typ av vård de ska få? Eller vilken mat du ska ge dom.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lia
4/23/15, 7:31 PM
#2

#1 Jag menar att få betyg i religion. Det är alltså fjärde gången jag ska läsa den kursen för att jag aldrig orkat slutföra den. Det är mest historia, så jag tror knappast jag behöver den kunskapen för att arbeta som sjuksköterska, och gör jag det så besitter jag redan den informationen. Vilken typ av vård de ska få ingår inte i kursplanen för min kurs.

Upp till toppen
Annons: