Annons:
Etikett10-litteratur
Läst 1716 ggr
Fridaaaa
2014-01-07 18:05

Begagnad studentlitteratur

Vilken sida mer än 
Kurslitteratur.se
Blocket
Facebook

rekommenderar ni? Ska ha en kurs om 2 veckor, med en hel del böcker, och går aldrig ihop sig ekonomisk att köpa alla dem nya. De tror att man har gott om pengar eller nått 😮

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Zabbio
2014-01-07 18:14
#1

Bokbörsen?

*lägger en tass* vill också få tips. Gärna erfarenhet om sidorna också. :)

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

leemland
2014-01-07 18:22
#2

Vet inte vilken skola du ska gå på men har hört att en del skolor har egna sidor där man kan sälja och köpa litteratur .

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Fridaaaa
2014-01-07 18:39
#3

#2 Linnéuniversitetet men läser via Lärcentra, så är ytterst sällan ens på högskolan tyvärr. Vet inte ens om de har någon sådan sida, har inte hittat i alla fall.

#1 Ska kolla där, tack! 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

leemland
2014-01-07 19:04
#4

#3 Okej. Får se om jag kommer på något annat ställe ikväll :P 

Har du testat att bara googla namnet eller ISBN numret? Det kan hjälpa ibland. :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Fridaaaa
2014-01-07 19:05
#5

#4 Ja ibland har jag gjort det, men har ganska mycket böcker denna gången, så blir lite drygt i längden hehe 😛Och tyvärr för det mesta har det inte blivit direkt träffar, mer än bokaffärer samt kursplanen eller liknande 😕

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Plingen85
2014-01-08 06:43
#6

kan du inte sätta upp en lapp på skolan om att du söker? jag började studera igår och pratade med nya kurskamrater och vissa hade gått de kurserna jag skulle gå och hade böcker kvar. Man kan ha tur =)

Annons:
Fridaaaa
2014-01-08 08:25
#7

#6 Går som sagt på lärcentra så är inte som på vanlig högskola tyvärr.
Vi går dessutom den "nya" utbildningen, vi har bara tyvärr en klass över oss, resten över alls går den "gamla", så vi har fler nya upplagor mm än de andra tyvärr.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: