Annons:
Etikett10-litteratur
Läst 1938 ggr
yoanna
1/17/13, 6:18 PM

Beg. kurslitteratur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vet någon bra sida där man kan köpa beg. kurslitteratur? Glad

Behöver böckerna;

Information och kommunikation 1

Näthandel2; Försäljning på nätet från affärsidé till butik (från 2010)

Annons:
yoanna
1/17/13, 6:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

samt denna :)

moondancer
1/17/13, 10:05 PM
#2

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

yoanna
1/17/13, 10:23 PM
#3

#2 Har vart inne på sidorna, men hittade dock bara en bok. Men det är en bok mer iallafall :)

leemland
1/19/13, 1:17 PM
#4

Har du kollat på Blocket.se?

Vissa lägger upp på tradera också :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

yoanna
1/19/13, 2:04 PM
#5

# jaa jag har tittat på båda dom sidorna, hittade inget på blocket och oftast när man hittar så är det fel upplaga (och jag vill ha rätt, även om det funkar men den äldre), och på tradera fanns en men den annonsen gick ut igår och hade inte ekonomin för att införskaffa den då :P

Men tror också att dessa böcker kommer ut i fler ex på blocket å alla dessa tidigare nämnda sidor när nästa kursperiod börjar :)

Skulle vara bra om biblioteken hade fler ex inne än vad dom har, jag har hela tiden otur och alla böcker redan är utlånade eller att det står flera reservationer på mina böcker :P

leemland
1/19/13, 2:08 PM
#6

#5 Okej, verkligen otur.. Har du kollat på adlibris och bokus och andra sådanna sidor också? Var själv tvungen att köpa 1 av mina böcker helt ny ena gången jag läste på komvux..

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
yoanna
1/19/13, 2:14 PM
#7

#6 jaa det har jag gjort. Dock har jag inget bidrag eller något så dessa kurser har jag inte råd att köpa böckerna helt nya till. Fick köpa helt ny bok också till den kursen jag är inne i nu.

leemland
1/19/13, 2:17 PM
#8

#7 Okej. Det var ju synd. Tyvärr har jag inga av böckerna heller.(har tendens att inte sälja när jag är färdig med kurserna)

Lycka till i ditt sökande!

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Imasy
1/24/13, 5:38 PM
#9

Jag använder mig uteslutande av kurslitteratur.se när jag köper beg litteratur.

Men kan du inte höra om du kan låna den från bibblan? Om de inte har boken hemma själva så vet du väl om att du kan fjärrlåna böcker?

Upp till toppen
Annons: