Annons:
Etikett12-efter-studierna
Läst 22590 ggr
yoanna
5/10/12, 1:26 PM

Skriva ut betyg?

Hej.

Någon här som vet om man kan skriva ut sina gymnsaiebetyg via någon sida?.

Läste på ett forum tidigare om att man kan göra det på studera.nu men jag hittar inet vart man kan göra det, inte ens vart man loggar in på deras sida hittar jag?

Annons:
Sehvrin
5/10/12, 6:07 PM
#1

Studera.nu har delats upp i två olika sidor, varav den andra är antagning.se. Där kan man hitta sina gymnasiebetyg under "Mina sidor" och sedan "Meriter". Om det sedan finns något bra sätt att skriva ut dem på vet jag inte, men det går att skriva ut.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

yoanna
5/11/12, 2:37 PM
#2

Jaha vad bra att det funkar iallafall, jag ansökte om en pinkod på den sidan igår så jag hoppas det går bra. För jag tänkte först att jag kunde ringa till gymnasiet jag gick på  men så kom jag på att dom har lagt ner så då kan det ju bli lite svårt Flört

yoanna
5/14/12, 1:49 PM
#3

Jag har nu fått min kod till antagning.se Men hur ska jag göra nu?, när jag klickar på meriter står det att det inte finns något att visa? Obestämd

[Moa-]
5/17/12, 4:28 PM
#4

Meriterna till antagning.se hämtas vid behov (när du ansökt till en vidareutbildning och de behöver dina meriter att jämföra med).

Imasy
6/3/12, 9:16 PM
#5

Jag hade samm problem, men precis som Moa säger så dök de upp först när jag gjort en ansökan.

yoanna
6/3/12, 10:00 PM
#6

Jag lyckades få numret av skolan till landstinget eller va de hette. Ocj fick betygen dagen efter ja beställt dem.

Annons:
Upp till toppen
Annons: