Annons:
Etikett03-gymnasiet
Läst 950 ggr
Ratatoullie
11/16/15, 7:22 PM

Gymnasium Uppsala/Stockholm

Hej, någon här som går/har gått på gymnasium i Uppsala/Stockholm?

Jag går iof bara i 8an just nu men då jag antagligen flyttar till Uppsala efter 9an börjar jag kolla runt lite nu för att få en uppfattning på utbudet. Dock tänkte jag också kolla på gymnasium i Stockholm , norra eller centrala. Även skolor som ligger lite mer söder om jag inte skulle flytta. (: 

Jag har bestämt mig för att antagligen läsa NA  och har koll på de gymnasium i Uppsala som erbjuder det programen men jag skulle vara intresserad av att höra hur skolan är av elever (eller folk som kanske vet lite mer bara) som går på dessa skolor. Tex Lundellska , Katedralska, Fyriss osv. 

Stockholms skolor med NA har jag inte så mycket koll på ,har nyss börjat kolla.  Någon av er kanske har någon skola att rekommendera?

Annons:
Ikajo
11/16/15, 7:35 PM
#1

I stort sett alla gymnasieskolor ligger relativt centralt i Uppsala och det går anslutningsbussar från stationen.

Skolan heter Katedral, förkortas Katte, bara så du vet. Själv har jag bara gått på Boland och den håller de på att lägga ner.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Ratatoullie
11/17/15, 8:19 PM
#2

Ja Katte det vet jag. Jag har ganska mycket koll på skolorna i Uppsala men undrar lite mer hur det är. Studier, stämning osv

Upp till toppen
Annons: