Annons:
Etikett03-gymnasiet
Läst 6002 ggr
nawalmousa
4/8/15, 11:10 AM

Nationella Prov!! Hjälpppp!!

Hej, nu är det dags för mig att hålla tal, det är nationella prov då och temat i år är "I andras ögon" och det finns hur många tips som helst som t.ex Yrke som identitet, kläder och identitet, familj och uppfostran, kameran ljuger inte, våra goda och onda sidor och hur många andra som helst, men det känns som att det inte finns någon som passar mig så extremt bra, så jag skulle gärna vilja höra med er om vad ni har för tips och sådant.

Tacksam för alla tips jag får :))

Annons:
Candela
4/9/15, 12:46 PM
#1

Har du nånting som sticker ut från mängden, som du kan fokusera ditt tema på? Någon erfarenhet i livet, något fritids-intresse, någon religion/livsåskådning?

nawalmousa
4/9/15, 5:39 PM
#2

Ja men de måste vara något som jag tycker och andra också håller med för att själva temat är i andras ögon,, sjukt svårt…  #1

Candela
4/9/15, 5:43 PM
#3

Fråga dina vänner om hur de uppfattar dig. Det kanske dyker upp något att skriva om?

VildaVittra
4/9/15, 10:47 PM
#4

#2 Det måst inte vara något andra tycker, du kan ju faktiskt prata om hur fel det är som de tycker.

Ta personlighetsstörningen borderline som exempel. Om du googlar på det ordet kommer du hitta en massa skitsnack om den på ställen som flashback osv av självutnämnda experter. Skriv upp sådana kommentarer och fråga sedan på exempelvis borderline iFokus om det där stämmer.

Jag har ju störningen själv och har läst saker som att det inte går att ha oss i möblerade rum, att vi är lågintelligenta osv. Det är ju helt uppåt väggarna fel, jag är en riktigt fredlig varelse som är motsatsen till lågintelligent.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Vixxen
4/9/15, 11:30 PM
#5

Man kan ju ta det med humor och göra en biologilektion av det!😃

I andras ögon kan ju betyda mycket! Tappar och stavar!

Upp till toppen
Annons: